Monday 1 July 2013

Buat BBM :'(

Assalamualaikum. Hi !


Kisahnya, semalam aku tidur lewat. Pasal sejak masuk degree ni banyak kerje sikit kan.
Jadi, semalam aku dengan partner group aku buat Bahan Bantu Mengajar (BBM) untuk kelas esok pagi (tadi pagi).

Jadi ini kite antara pertama-tama kalinya aku buat bende alah ni la. Tadi lecturer pon cakap sem ni memang tugasan untuk BM, semua unit yang ada ambil subjek literasi BM akan bergabung dan meletup untuk menghasilkan BBM yang kreatif dan dikumpulkan untuk pameran nanti. LOL.. setiap minggu kene buat BBM la nih... sad.. Takpela.. mase ni lah nak belajar buat semua ni. lepas ni bile dah posting senang kan. :)









Dipendekkan cerita, kat atas ni la BBM yang kitorang buat. simple je.. tak kreatif pon.. pertama kali buat kot. Malas pikir panjang. kesimpulannya, elakkan buat kerja last minit. lol. haha. takpe la.. minggu depan ade buat BBM lagi kan. so boleh improve lagi nanti. 

Aku menulis hari ni bukan nak bagi cerita pelik-pelik, just ini kehidupan kami sebagai seorang bakal guru yang menuntut di Institut Pendidikan Guru Raja Melewar Seremban. Sebagai bakal guru banyak yang kami belajar untuk menjadi seorang pendidik yang bertanggungjawab dan berketerampilan kelak. InsyaAllah, lagi 3 tahun lagi pengajian dan aku akan jadi seorang guru Pendidikan Seni Visual yang berjaya. 




Thank to my group partner yang jadi partner aku dalam tugasan ini. 
credit to - Udin A.K.A wak



No comments:

Post a Comment